مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 04:052021-07-12سياسي

ثبت روز ملی کرمانشاه مرهون خون شهدا و فداکاری ایثارگران و جانبازان است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ثبت روز ملی کرمانشاه در تقویم رسمی کشور مرهون خون شهدا، فداکاری ایثارگران، رزمندگان و جانبازانی است که با خلق این حماسه، - بهرام فاضلی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با پیگیری آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و آیت الله محمدی عراقی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و استاندار در جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور در تاریخ 21 بهمن سال 1399 با ثبت روز پنجم مرداد به عنوان روز ملی کرمانشاه در تقویم رسمی کشور موافقت شد و مصوبه آن در تاریخ 25 اردیبهشت ماه امسال به استان ابلاغ شد.

وی کرمانشاه را به عنوان تنها استان کشور که صاحب روز ملی می شود، معرفی کرد و گفت: دوتا از شهرهای کشور روز ملی دارند ولی کرمانشاه تنها استانی است که در تقویم رسمی روز ملی برای آن در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: روز عملیات مرصاد، پنجم مردادماه فراز مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی است؛ نقطه پایان جنگ و شکست منافقین در گلوگاه مرصاد است.

وی افزود: برنامه ها را پیگیری می کنیم، روز ملی مناسبت مهمی است که اختصاص به یک دستگاه ندارد، این روز مرهون خون شهدا، فداکاری ایثارگران، رزمندگان و جانبازانی است که با خلق این حماسه، افتخار این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت روز ملی کرمانشاه مرهون خون شهدا و فداکاری ایثارگران و جانبازان است

ثبت روز ملی کرمانشاه مرهون خون شهدا و فداکاری ایثارگران و جانبازان است