مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 04:102021-07-12سياسي

تجلیل «حسن عباسی» از کتاب «درگاه این خانه بوسیدنی است»


حسن عباسی در بخشی از یادداشت خود بر کتاب «درگاه این خانه بوسیدنی است»، نوشت: «بانوی عظیمه حضرت بانو، مادر شهیدان خالقی پور، بلکه به عنوان انسان عظیمی که در سبک و زندگی و سیره خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسن عباسی بر کتاب تحسین شده درگاه این خانه بوسیدنی است یادداشتی نوشت.

درگاه این خانه بوسیدنی است خاطراتِ ناگفته مادرشهیدان فروغ منهی؛ مادر شهیدان داوود، رسول و علیرضا خالقی پور به قلم نویسنده کتاب مربع های قرمز توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

حسن عباسی (رییس اندیشکده یقین) طی نشستی صمیمی که با حضور نویسنده کتاب مربع های قرمز و مادر شهیدان خالقی پور در اندیشکده یقین داشتند ضمن تقدیر از این مادر سرافراز و تجلیل از ایشان به عنوان اسوه صبر و استقامت ، یادداشتی بر کتاب درگاه این خانه بوسیدنی است نوشت.

هوالحکیم اصطناعت اولیای الهی به دست حضرت الله عزوجل صورت می گیرد.

  بانوی عظیمه حضرت بانو، مادر شهیدان خالقی پور، بلکه به عنوان انسان عظیمی که در سبک و زندگی و سیره خود، الگو و اسوه ای مطلوب برای جوانان امروز ما هستند، یقینا توسط قرآن کریم، و به دست حضرت الله عزوجل اصطناعت شده اند.

انسان مومن با گذراندن فتنه ها و ابتلائات تصنیع می شوند، حضرت بانو نیز انبوهی از فتنه ها و ابتلائات را پشت سر گذرانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل «حسن عباسی» از کتاب «درگاه این خانه بوسیدنی است»

تجلیل «حسن عباسی» از کتاب «درگاه این خانه بوسیدنی است»