مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 04:152021-07-12سياسي

بی تفاوت کردن جوانان به مسائل عقیدتی و فرهنگی اولویت دشمنان است


رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر بانه گفت: بی هویت کردن جوانان و بی تفاوت کردن آنها به مسائل عقیدتی و فرهنگی کشور در اولویت کار دشمنان است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، ماموستا عبدالرحمن خدایی در جلسه حجاب و عفاف شهرستان بانه بر اجرای هرچه بهتر برنامه های این هفته تاکید کرد و اظهار داشت: رعایت حجاب و عفاف سبب کاهش ناهنجاری های اجتماعی می شود و حفظ حجاب و عفاف دستور و فرموده خداوند است و باید همه آحاد جامعه در زمینه ترویج و نهادینه کردن عفاف و حجاب احساس مسئولیت کنند.

  ماموستا خدایی افزود: بی هویت کردن جوانان و بی تفاوت کردن آنها به مسائل عقیدتی و فرهنگی کشور در اولویت کار دشمنان است و لذا باید با انجام کارهای فرهنگی بویژه ترویج عفاف و حجاب در سطح جامعه به مقابله با هجمه های شیطانی آنها بپردازیم، چون باور داریم که پوشش نقش اساسی در پیشگیری از آسیب ها و ناهنجاری های دارد و باعث مصونیت اجتماعی می شود.

  وی گفت: حجاب یکی از واجبات دین مبین اسلام است که باعث مصونیت اجتماعی می شود و باید متولیان فرهنگی به جد در خصوص  نهادینه کردن این مقوله مهم دینی برنامه های متنوع و مدونی داشته باشند.

  مقوله عفاف و حجاب به معنای واقعی باید از خود فرد آغاز شود در ادامه این جلسه، فرماندار و قائم مقام ستاد شهرستان بانه نیز با اشاره به اینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تفاوت کردن جوانان به مسائل عقیدتی و فرهنگی اولویت دشمنان است

بی تفاوت کردن جوانان به مسائل عقیدتی و فرهنگی اولویت دشمنان است