مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 04:152021-07-12اقتصادي

23 هزار نفر معلول تحت پوشش بهزیستی استان قزوین قرار دارند


مدیرکل بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه 23 هزار معلول تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، گفت: دو هزار نفر نیز در نوبت سازماندهی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر علیرضا وارثی صبح دوشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: در چهل و یکمین سال تأسیس سازمان بهزیستی هستیم و شعار ما هوشمند سازی، محله محوری و سلامت اجتماعی در خانواده است.

وی افزود: هفته بهزیستی را با 20 برنامه آغاز خواهیم کرد که امضا تفاهم نامه با هلال احمر با هدف استفاده از خدمات درمانی برای مددجویان با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان و همچنین امضا تفاهم نامه با صنعت، معدن و تجارت با هدف اشتغالزایی برای مددجویان از مهمترین برنامه های استان قزوین در این هفته است.

وی افزود: افتتاح 66 واحد مسکونی برای معلولین یا اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان در دستور کار سازمان بهزیستی استان قزوین در این هفته است.

مدیرکل بهزیستی ادامه داد: ایستگاه کاهش آسیب در منطقه آبیک یا اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان با هدف سازماندهی معتادان متجاهر نیز در هفته بهزیستی افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: دو مرکز اقامتی ترک اعتیاد.

در تاکستان و بویین زهرا با حجم 100 نفر و با اعتباری بالغ بر 110 میلیون تومان و دو مرکز مشاوره با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان در این هفته افتتاح خواهند ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 هزار نفر معلول تحت پوشش بهزیستی استان قزوین قرار دارند

23 هزار نفر معلول تحت پوشش بهزیستی استان قزوین قرار دارند