مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 04:402021-07-12سياسي

واگذاری 66 واحد مسکن به جامعهٔ هدف بهزیستی در استان قزوین


یکی از قوی ترین فعالیت های ما تأمین مسکن است، به صورت ویدئوکنفرانس 11 هزار واحد مسکن برای جامعهٔ هدف بهزیستی با حضور وزیر واگذار خواهد شد که 66 واحد آن سهم استان قزوین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا وارثی، مدیرکل بهزیستی استان قزوین در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: چهل ویکمین سال تأسیس است.

این مسؤول بیان کرد: هفتهٔ بهزیستی را با 20 برنامه آغاز خواهیم کرد، عطرافشانی و غبار روبی مزار مطهر شهدا آغازگر برنامه های ماست، شورای معاونین بهزیستی نیز با حضور در مجمع نمایندگان استان گزارشی از فعالیت های این سازمان ارائه خواهند داد و مسائل قانونی و چالش های قانون گذاری در این حوزه ها را بررسی خواهند کرد، هم چنین در مسیر توسعهٔ اشتغال نیز با صنعت و معدن تفاهم نامه ای را منعقد خواهیم کرد.

وارثی عنوان کرد: ما 21 فعالیت و خدمت را در هفتهٔ بهزیستی به فعالیت ها و خدمات خود اضافه خواهیم کرد، یکی از قوی ترین فعالیت های ما تأمین مسکن است، به صورت ویدئوکنفرانس 11 هزار واحد مسکن برای جامعهٔ هدف بهزیستی با حضور وزیر واگذار خواهد شد که 66 واحد آن سهم استان قزوین است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: مرکز سالمندان هم قدم را نیز افتتاح خواهیم کرد که با ظرفیت روزانه 40 نفر به صورت روزانه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 66 واحد مسکن به جامعهٔ هدف بهزیستی در استان قزوین

واگذاری 66 واحد مسکن به جامعهٔ هدف بهزیستی در استان قزوین