مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-12سياسي

اجرای طرح مسکن اقدام ملی در 17 شهرستان فارس


طرح مسکن اقدام ملی در شهرهای استان با مشارکت بنیاد مسکن در 17 شهرستان در حال اجرا است.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس گفت: طرح مسکن اقدام ملی در شهرهای استان با مشارکت بنیاد مسکن در 17 شهرستان در حال اجرا است.

عطاء الله زمانی در دیدار با نماینده اقلید در مجلس شورای اسلامی بر لزوم به کارگیری همه ظرفیت های قانونی در توسعه شمال فارس، گفت: بنیاد مسکن فارس، 60 میلیارد ریال به توسعه روستایی در شهرستان اقلید اختصاص داده شده است که اختصاص این مبلغ در توسعه گردشگری روستایی نیز نقش موثری ایفا می کند و معابر روستایی اقلید و بافت سنتی بهسازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بیناد مسکن فارس، او افزود: استان فارس در گردشگری روستایی فعالیت های چشمگیری داشته که در بحران کرونا دستخوش آسیب شده، اما منابع درآمدی روستاییان ناشی از کمتر شدن سفرها و اقامت ها باید مورد توجه قرار گرفته و ترمیم شود.

زمانی اعلام کرد: اختصاص 60 میلیارد ریال به توسعه و بهسازی معابر شهرستان اقلید با همکاری نمایندگان استان فارس در مجلس محقق شده و 30 میلیارد ریال با مشارکت نماینده اقلید و 20 میلیارد از محل قیر رایگان و 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به توسعه و بهسازی معابر اقلید اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مسکن اقدام ملی در 17 شهرستان فارس

اجرای طرح مسکن اقدام ملی در 17 شهرستان فارس