مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 04:502021-07-12سياسي

مرحوم لاهیجی با تبلیغ قوی در خارج از کشور اعتماد آیت الله بروجردی را جلب کرد


آیین رونمایی از کتاب «سفیر شیعه در غرب» شرح زندگی و فعالیت های تبلیغی حجت الاسلام محمد محققی لاهیجی در آلمان، شب گذشته در ساختمان مجمع جهانی اهل بیت (ع) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس آیین رونمایی از کتاب  سفیر شیعه در غرب شرح زندگی و فعالیت های تبلیغی حجت الاسلام محمد محققی لاهیجی در غرب شب گذشته در ساختمان مجمع جهانی اهل بیت (ع) برگزار شد.

در این مراسم مهدی مصطفوی گردآورده کتاب  سفیر شیعه در غرب  اظهار داشت: این کتاب سرگذشت زندگی عالم ربانی و اندیشمند فرهیخته حجت الاسلام محمد محققی لاهیجی است.

مرحوم لاهیجی با ارتباط درست در خارج از کشور اعتماد آیت الله بروجردی را جلب کرد وی افزود: حدود 68 سال از زمان فوت مرحوم محققی می گذرد و در مجموع 58 سال دوران زندگی پربرکت ایشان بوده است.

در این دوران ایشان توانستند شرایطی را چه به لحاظ علمی، اخلاقی و برقراری ارتباط با مخاطبین در خارج از ایران احراز کنند تا مورد اعتماد آیت الله العظمی بروجردی قرار بگیرند و به عنوان نماینده مرجعیت اعلای شیعه به آلمان عزیمت کنند.

مصطفوی گفت: اینکه حجت الاسلام لاهیجی در این دوران کوتاه توانستند خود را آماده برای تبلیغ و تبیین معارف اهل بیت (ع) در خارج از کشور کنند، جای مطالعه و تأمل دارد در آن دوران که تفاوت عمده ای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم لاهیجی با تبلیغ قوی در خارج از کشور اعتماد آیت الله بروجردی را جلب کرد

مرحوم لاهیجی با تبلیغ قوی در خارج از کشور اعتماد آیت الله بروجردی را جلب کرد