مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 05:202021-07-12سياسي

سوء استفاده دشمن از خلأ معنوی مردم و روحانیت در دوران کرونا


نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه یزد گفت: کرونا سبب شد تا ارتباط مردم با مساجد و روحانیت کمرنگ شود که این امر، خلأیی معنوی در جامعه ایجاد کرد و اکنون این ارتباط باید تقویت شود.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه یزد گفت: کرونا سبب شد تا ارتباط مردم با مساجد و روحانیت کمرنگ شود که این امر، خلأیی معنوی در جامعه ایجاد کرد و اکنون این ارتباط باید تقویت شود.

آیت الله محمدرضا ناصری در جلسه ستاد اقامه نماز استان یزد اظهار کرد: در ایام کرونا بسیاری از اصناف و مشاغل متضرر، بسیاری از کسب و کارها و برنامه ها متحول شد و دولت در مقطعی در صدد جبران بخشی از این ضررها برآمد اما آسیب های برخی بخش ها جبران نشد.

وی افزود: از جمله این بخش ها، آسیب های معنوی و دینی است که به دنبال قطع شدن یا کمرنگ شدن نمازهای جماعت و جمعه، مراسم روضه خوانی و حضور در مساجد اتفاق افتاد.

ناصری ادامه داد: به دنبال این اتفاق، ارتباط مردم و روحانیت کمرنگ و در برخی موارد قطع شد و تعطیلی مراسم معنوی و مساجد و نبود ارتباط روحانیت با اقشار مختلف جامعه، خلأیی در جامعه ایجاد کرد و خسارات بزرگی در ارتباطات معنوی در جامعه ایجاد شد.

امام جمعه یزد عنوان کرد: این امر سبب شده مردم در بسیاری از امور خود سرگردان و از شرکت در مراسم مذهبی دور شوند که این خلأیی بزرگ در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء استفاده دشمن از خلأ معنوی مردم و روحانیت در دوران کرونا

سوء استفاده دشمن از خلأ معنوی مردم و روحانیت در دوران کرونا