مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 05:202021-07-12بين الملل

لحظاتی از پرواز تاریخی برانسون به فضا+فیلم


روز گذشته ریچارد برانسون کارآفرین انگلیسی و بنیانگذار شرکت فضایی ویرجین گلکتیک در پرواز فضایی که پنج کارمند شرکت او حضور داشتند سفر کوتاه فضایی خارق العاده ای داشت که به گفته او تجربه ای بی نظیر بود.

- روز گذشته "ریچارد برانسون" کارآفرین انگلیسی و بنیانگذار شرکت فضایی "ویرجین گلکتیک" در پرواز فضایی که پنج کارمند شرکت او حضور داشتند سفر کوتاه فضایی خارق العاده ای داشت که به گفته او تجربه ای بی نظیر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این سفر تقریبا یک ساعته برانسون و سایر اعضای این ماموریت کوتاه بی وزنی را تجربه کردند و از ده ها پنجره داخل کابین به زمین و فضا نگاه کردند.

طی این پرواز فضایی کوپلین بنت (Coplin Bennet) مهندس رهبر عملیات، بت موسس (Beth Moses) مربی اصلی فضانوردی، سیریشا بندلا معاون تحقیقاتی در طی این پرواز در کنار برانسون بودند و دیو مک کی (Dave Mackay) و مایکل ماسوچی (Michael Masucci) نیز خلبانان ماموریت یونیتی-22 بودند.

استیون کولبرت مجری مشهور آمریکایی این برنامه را به صورت زنده پوشش داد و طی این مراسم و پیش از بازگشت برانسون و همکارانش از فضا درباره آرزوهای وی درباره سفر و کاوش در فضا گفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظاتی از پرواز تاریخی برانسون به فضا+فیلم

لحظاتی از پرواز تاریخی برانسون به فضا+فیلم