مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 05:302021-07-12پزشكي

واکسن آنفلوانزا سلاحی در برابر برخی عوارض کووید-19


تحقیقات جدیدی که امسال در کنگره میکروبیولوژی بالینی و بیماری های عفونی اروپا(ECCMID) به صورت آنلاین ارائه شد نشان می دهد که واکسن آنفلوانزا ممکن است بتواند از افراد در برابر برخی از عوارض کووید-19 محافظت کند.

- تحقیقات جدیدی که امسال در کنگره میکروبیولوژی بالینی و بیماری های عفونی اروپا(ECCMID) به صورت آنلاین ارائه شد نشان می دهد که واکسن آنفلوانزا ممکن است بتواند از افراد در برابر برخی از عوارض کووید-19 محافظت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از یورک آلرت، بررسی داده های مربوط به بیماران در سراسر جهان نشان می دهد که تزریق سالانه ی واکسن آنفلوانزا، خطر سکته مغزی، سپسیس و ترومبوز سیاهرگی عمقی ناشی از ویروس کووید-19 را کاهش می دهد.

بیماران مبتلا به کووید-19 که واکسن آنفلوانزا زده بودند کمتر به اورژانس مراجعه کردند و در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

به رغم افزایش روزافزون تولیدات واکسن به نظر می رسد برخی از کشورها موفق به واکسینه کردن بخش بزرگی از جمعیت خود تا سال 2023 نشوند.

به تازگی چندین مطالعه نشان داده که واکسن آنفلوانزا ممکن است بتواند از افراد در برابر کووید-19 محافظت کند و سلاحی ارزشمند برای مبارزه با همه گیری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن آنفلوانزا سلاحی در برابر برخی عوارض کووید-19

واکسن آنفلوانزا سلاحی در برابر برخی عوارض کووید-19