مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-12بين الملل

سالیوان: از آزادی بیان در کوبا حمایت می کنیم!


مشاور امنیت ملی دولت آمریکا در اقدامی مداخله جویانه مدعی شد که آمریکا حامی حقوق معترضان کوبایی است وتوسل دولت هاوانا به خشونت در برابر آنها را محکوم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید در توییتی با مداخله در امور داخلی کوبا مدعی شد که آمریکا از مقامات این کشور می خواهد که در برابر معترضان و اعتراضات صلح آمیز آنها متوسل به خشونت نشوند.

وی در ادامه این ادعا نوشت: آمریکا از آزادی بیان و تجمع در سراسر کوبا حمایت می کند و هر گونه خشونت یا هدف گرفتن معترضان صلح جو که در حال مطالبه حقوق جهانی شان هستند را به شدت محکوم می کند.

سالیوان در حالی نگران آزادی بیان در کوبا است که از سال میلادی گذشته، آمریکا درگیر اعتراضات علیه نژادپرستی گسترده در این کشور است و در بسیاری از موارد، مطالبات مردم با سرکوب پلیس ضد شورش مواجه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، سرعت واکسیناسیون و آن چه بی توجهی دولت نامیده اند، به خیابان های هاوانا، سانتیاگو و دیگر شهرهای این کشور آمدند.

میگوئل دیاز-کانل رییس جمهور کوبا که رهبری حزب کمونیست را نیز بر عهده دارد در یک نطق تلویزیونی وقوع اعتراضات در کشور را به ایالات متحده نسبت داد.

دیاز-کانل که در واکنش به این رخداد سفر کوتاهی به سن آنتونیو د لوس بانوس داشت، در بازگشت گفت که اعتراضات واقعی بوده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالیوان: از آزادی بیان در کوبا حمایت می کنیم!

سالیوان: از آزادی بیان در کوبا حمایت می کنیم!