مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:002021-07-12بين الملل

جدیدترین تحولات نبرد بیضاء؛ نزدیک شدن نیروهای صنعاء به آخرین پناهگاه القاعده


ارتش و کمیته های مردمی تسلط خود بر تمام مناطق شهر الزاهر در جنوب البیضاء را تکمیل کردند و به آخرین پناهگاه گروهک القاعده در شرق البیضاء نزدیک شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش دولت مستعفی درباره آخرین تحولات در این باره نوشت، ارتش و کمیته های مردمی تسلط خود بر تمام مناطق شهر الزاهر در جنوب البیضاء را تکمیل کردند، به سمت شهر الصومعه پیشروی داشته اند و به آخرین پناهگاه گروهک القاعده در شرق البیضاء نزدیک شده اند.

منابع محلی در این باره گفتند، درگیری ها در جبهه های الصومعه و الحازمیه در شرق البیضاء همچنان ادامه دارد و نیروهای صنعاء تسلط خود را بر مناطق المحصن، الغول، مذسی و جبل سوداء غراب در 48 ساعت گذشته تکمیل کرده اند و نبردها به آل برمان، الحبج و عینه آخرین مناطق الزاهر که چسبیده به شهر الیافع در استان لحج (جنوب یمن) هستند، ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، قبایل یافع به شبه نظامیان العمالقه اجازه عبور از مناطق خود را نداده اند زیرا به توافق با انصارالله مبنی بر عدم اجازه به هر نیروی متجاوزی برای نفوذ به مناطق تحت تسلط ارتش و کمیته های مردمی پایبند هستند.

این باعث شده که نماینده ائتلاف سعودی-اماراتی در عدن قبایل یافع را به بمباران مناطقشان با جنگنده تهدید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین تحولات نبرد بیضاء؛ نزدیک شدن نیروهای صنعاء به آخرین پناهگاه القاعده

جدیدترین تحولات نبرد بیضاء؛ نزدیک شدن نیروهای صنعاء به آخرین پناهگاه القاعده