مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-12سياسي

بهانه های بنی اسراییلی برخی از والدین سد راه ازدواج آسان است


حجت الاسلام فجری به بیان نکاتی در خصوص ازدواج آسان پرداخت و گفت: یکی از مهم ترین دلایل افزایش سن ازدواج جوانان، بهانه های بنی اسراییلی است که والدین برای هر یک از خواستگاران عنوان می کنند.

- به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام علیرضا فجری دبیر قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی، ضمن تبریک سالروز ازدواج امیرمؤمنان (ع) و حضرت زهرا (س) به بیان نکاتی در خصوص ازدواج آسان پرداخت و اظهار داشت: انسان بنا بر سرشت و ماهیت خویش همواره از فردگرایی گریزان بوده و به دنبال شریکی برای تشکیل خانواده و محملی برای رفع نیازهای غریزی و جنسی خود بوده است.

وی اضافه کرد: ازدواج هرچند یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل زندگی انسان ها به شمار می رود اما امروزه به یکی از چالش های اصلی جامعه ما تبدیل شده است و ما شاهد هستیم که جوانان کمتر به این امر مقدس روی می آورند و الان این موضوع در حال تبدیل شدن به یک بحران است.

دبیر قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی مطرح کرد: افزایش ناگهانی و چشم گیر میانگین سن ازدواج طی چند دهه اخیر، تا جایی است که بر اساس آمارها 95 درصد از کسانی که در سن ازدواج هستند، ازدواج نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهانه های بنی اسراییلی برخی از والدین سد راه ازدواج آسان است

بهانه های بنی اسراییلی برخی از والدین سد راه ازدواج آسان است