مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:202021-07-12پزشكي

پرداخت 96میلیاردی بیمه سلامت به دانشگاههای علوم پزشکی سیستان وبلوچستان


مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اجرای برنامه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک و حذف دفترچه های بیمه سلامت و در راستای ارائه خدمات مطلوب و کاهش هزینه های درمانی بیمه شدگان و حمایت از بیماران کرونایی، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اجرای برنامه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک و حذف دفترچه های بیمه سلامت و در راستای ارائه خدمات مطلوب و کاهش هزینه های درمانی بیمه شدگان و حمایت از بیماران کرونایی، مطالبات موسسات دولتی دانشگاهی سال 1399به دانشگاههای علوم پزشکی استان پرداخت شده است.

دکتر عباسی در گفت وگو با ایسنا افزود: یکی از اولویت های مهم سازمان بیمه سلامت ایران تسهیل در روند ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان است، که به همین منظور، تمامی مطالبات سال 99 و همچنین بخشی ازسال 1400 به دانشگاههای علوم پزشکی زاهدان، زابل و ایرانشهر پرداخت شده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان تصریح کرد: همچنین پرداخت تمامی مطالبات سطح یک روستاییان (پزشک خانواده) تا پایان خردادماه سال 00 14و سطح 2و3 و تمام مطالبات دانشگاهها بابت سال1399و بخشی از سال 1400 نیز پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به استمرار پرداخت ها به موسسات درمانی در 10روز اخیر بیش از 96 میلیارد تومان به دانشگاههای علوم پزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 96میلیاردی بیمه سلامت به دانشگاههای علوم پزشکی سیستان وبلوچستان

پرداخت 96میلیاردی بیمه سلامت به دانشگاههای علوم پزشکی سیستان وبلوچستان