مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-12حوادث

کرمانشاه/ 16 مصدوم در واژگونی مینی بوس حامل کارگران در قصرشیرین


این مینی بوس ساعت هفت صبح امروز حین انتقال کارگران به محل شرکت در مسیر قصرشیرین به خسروی واژگون شد و تعدادی از کارگرانی که داخل آن بودند، مصدوم شدند.

- این مینی بوس ساعت هفت صبح امروز حین انتقال کارگران به محل شرکت در مسیر قصرشیرین به خسروی واژگون شد و تعدادی از کارگرانی که داخل آن بودند، مصدوم شدند.

فرماندار قصرشیرین گفت: یک دستگاه مینی بوس حامل کارگران شرکت بیستون پارس در نزدیکی به محل کار در مسیر قصرشیرین به خسروی واژگون و 16 نفر مصدوم شدند.

مرادعلی تاتار روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این مینی بوس ساعت هفت صبح امروز حین انتقال کارگران به محل شرکت در مسیر قصرشیرین به خسروی واژگون شد و تعدادی از کارگرانی که داخل آن بودند، مصدوم شدند.

وی اظهار داشت: بلافاصله مصدومان توسط دستگاه های امدادی به بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) قصرشیرین منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

فرماندار قصرشیرین گفت: این حادثه هیچ مورد فوتی تاکنون نداشته و از مجموع مصدومان نیز 13 نفر در محل بیماستان ابوالفضل العباس (ع) تحت درمان و مداوا قرار گرفته و سه مصدوم نیز به دلیل شکستگی شدید به مرکز درمانی در کرمانشاه اعزام شده اند.

مجموعه باغ سه هزار هزار هکتاری قصرشیرین از سوی شرکت پیوند بیستون پارس وابسته به بنیاد مستضعفان برای کاشت انواع درختان میوه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه/ 16 مصدوم در واژگونی مینی بوس حامل کارگران در قصرشیرین

کرمانشاه/ 16 مصدوم در واژگونی مینی بوس حامل کارگران در قصرشیرین