مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-12اجتماعي

جشنواره مجازی زنگ دفاع با حضور یک هزار دانش آموز سمنانی برگزار شد


مدیرکل آموزش و پروش استان سمنان، گفت: یکی از ویژه برنامه های گرامی داشت دفاع مقدس در استان جشنواره مجازی زنگ دفاع بود که یک هزار دانش آموز در آن مشارکت داشتند.

- ، محمد دستورانی صبح دوشنبه در نشست کارگروه استانی گرامی داشت دفاع مقدس به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه هدف آموزش و پرورش، بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: تجلیل از یک هزار و 25 رزمنده و پیشکسوت شهید و شهادت در آموزش و پرورش استان سمنان برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه که تاکنون بالغ بر 750 نفر از این رزمندگان سال های فخر و افتخار تجلیل شدند، افزود: مراسم تجلیل از مابقی این افراد در دست برگزاری است.

برگزاری جشنواره ادبی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان درباره برنامه های این اداره کل در حوزه دفاع مقدس نیز، توضیح داد: جشنواره مجازی زنگ دفاع ویژه دانش آموزان در قالب های دل نوشته، هنری، عکس و … برگزار و یک هزار و بیست و چهار دانش آموز در این جشنواره شرکت کردند.

دستورانی با بیان اینکه جشنواره های کشوری عنایات و کرامات شهدا در مدارس، لشگر فرشتگان، لاله های روشن و سردار شهید سلیمانی نیز از جمله جشنواره های کشوری بود که استان با بیشترین شرکت کننده در این برنامه ها حضور یافت، ابراز کرد: فرهنگ نامه 622 شهید دانش آموز در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره مجازی زنگ دفاع با حضور یک هزار دانش آموز سمنانی برگزار شد

جشنواره مجازی زنگ دفاع با حضور یک هزار دانش آموز سمنانی برگزار شد