مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:452021-07-12اقتصادي

جوابیه توانیر درباره یک خبر


علی رغم جذابیت ظاهری استخراج رمزارزها با استفاده از برق یا سوخت یارانه ای، ریسک های ناشی از شناسایی توسط دستگاه های مسئول و تبعات قانونی آن به حدی افزایش یافته است که متخلفین را نهایتا با ضرر و زیان بسیار جدی مواجه خواهد ساخت.

- مدیر مسئول محترم سایت خبری تحلیلی عصر ایران باسلام و احترام؛ بازگشت به خبر منتشره در تاریخ 11 تیرماه در آن سایت خبری در خصوص کشف بیش از 100 ماینر (دستگاه استخراج غیرمجاز رمزارز) در نیروگاه مقیاس کوچک برق در کاشان ، ضمن تقدیر و تشکر از آن خبرگزاری محترم در پوشش اخبار مربوط به استخراج غیرمجاز رمزارزها و برخورد با آنها توسط دستگاه های مسئول، موارد ذیل به منظور آگاهی بیشتر مردم شریف کشورمان در خصوص پدیده استخراج غیرمجاز رمزارزها ارسال می گردد: استفاده از هرگونه انشعاب برق با تعرفه یارانه ای شامل انشعاب برق خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی و .

برای استخراج رمزارزها در کشور غیرقانونی می باشد و انجام این عمل خلاف قانون در واقع کسب کردن سود نه از طریق یک فعالیت اقتصادیِ اشتغال زا و مولد بلکه با سوءاستفاده از یارانه حامل های انرژی می باشد؛ یارانه ای که متعلق به آحاد ملت ایران است.

سودجویی غیرقانونی از محل یارانه ها نیز باعث تحمیل هزینه های هنگفتی به اقتصاد کشور شده که از جمله آنها می توان به دامن زدن به رکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه توانیر درباره یک خبر

جوابیه توانیر درباره یک خبر