مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-12پزشكي

ذخایر سه گروه خونی در فارس بحرانی است


مدیرکل انتقال خون فارس با بیان اینکه ذخایر خونی سه گروه خونی شامل A مثبت، A منفی و O منفی در استان بحرانی است، از شهروندان برای اهدای این گروه های خونی دعوت کرد.

- ایسنا/فارس مدیرکل انتقال خون فارس با بیان اینکه ذخایر خونی سه گروه خونی شامل "A مثبت، A منفی و O منفی" در استان بحرانی است، از شهروندان برای اهدای این گروه های خونی دعوت کرد.

مسعود ترابی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: همزمان با قرار گرفتن در وضعیت قرمز کرونایی، به دلیل اعمال محدودیت ها در جامعه، با کاهش مراجعات مواجه می شویم در حالی که این مهم برای انتقال خون بسیار حیاتی است.

او با بیان اینکه کاهش مراجعات موجب کاهش اهدای خون و کاهش ذخایر خونی در سطح استان می شود، افزود: نگران هستیم که کاهش مراجعات، تمام گروه های خونی را تحت تاثیر شدید قرار دهد و ناچار شویم تعدادی از عمل های جراحی را به تاخیر بیندازیم و نتوانیم خون را فراهم کنیم.

نیاز فارس به همه گروه های خونی مدیرکل انتقال خون فارس فراخوان ما برای تمام حضور گروه های خونی و افراد در رده سنی 18 تا 60 سال با حداقل 50 کیلو وزن برای اهدای خون است، گفت: انتظار است شهروندان برای اهدای خون به پایگاههای انتقال خون شیراز مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر سه گروه خونی در فارس بحرانی است

ذخایر سه گروه خونی در فارس بحرانی است