مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-12سياسي

جمعیت ایران رو به پیری است


نماینده ولی فقیه در مازندران کاهش فرزندآوری و پیری جمعیت را از جمله آسیب های جامعه ذکر کرد و گفت: جمعیت ما روبه پیری است.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی صبح دوشنبه در همایش زوج های جوان حوزه علمیه خواهران در ساری با اشاره به اینکه وضعیت جمعیت در کشور آسیب پذیر شده است، گفت: جمعیت به سمت پیری در حال پیش رفتن است.

وی با بیان اینکه اگر عاشق اهل بیت (ع) هستیم باید از نظر کمیت به توصیه ها توجه کنیم، افزود: عامل اصلی خوشبختی در زندگی مادیات نیست بلکه شناخت حد و حدود حقوقی و اخلاقی، فداکاری و امانتداری زوجین است.

وی با عنوان اینکه مشاجره، خشونت، بی احترامی، ضرب وشتم، ناسزا، ناسازگاری و فراق و طلاق از جمله آسیب ها به شمار می رود، گفت: پاکدامنی و پاکی امری مهم بوده که باید در زندگی مورد توجه و احترام قرار گیرد.

آیت الله محمدی لایینی با گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) یادآور شد: خانه این دو بزرگوار پرورشگاه زبدگان عالم است.

امام جمعه ساری با اشاره به آسیب پذیری کشور از نظر جمعیت و تحول در جغرافیای مذهبی مذهبی گفت: اگر عاشق اهل بیت هستیم باید از نظر کمیت نیز پیرو آن باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ناباروری و نازایی را از جمله مشکلات بیان کرد و گفت: برای افزایش جمعیت و ترویج فرهنگ ازدواج باید برنامه ریزی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت ایران رو به پیری است

جمعیت ایران رو به پیری است