مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-12اجتماعي

فرهنگ، زیربنای اصلی توسعه کشور است


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار آذربایجان شرقی، توسعه فرهنگی را زیربنای توسعه پایدار در تمامی بخش ها قلمداد کرد و گفت: بدون توجه به فرهنگ، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار آذربایجان شرقی، توسعه فرهنگی را زیربنای توسعه پایدار در تمامی بخش ها قلمداد کرد و گفت: بدون توجه به فرهنگ، امکان توسعه و پیشرفت در سایر بخش ها نیز چندان میسر نیست.

بدر شکوهی در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده استان، از شناسایی اولویت های فرهنگی استان خبر داد و گفت: با تدوین و اجرای برش استانی سند جامع مهندسی فرهنگی، شاهد تحول در حوزه فرهنگ استان و هم چنین مرتفع شدن بسیاری از مشکلات و معضلات موجود خواهیم بود.

وی خواستار همکاری و هم افزایی تمامی دستگاه های اجرایی و هم چنین نهادهای مسئول برای بررسی تخصصی و اجرای سند مهندسی فرهنگی در استان شد و تاکید کرد: موازی کاری ها در حوزه فرهنگ، باید به کمترین میزان ممکن کاهش یابد.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی، ضرورت پرهیز از موازی کاری ها و اتخاذ تدابیر مناسب برای هم افزایی و هدفگرایی بیشتر، تدوین اطلس جامع فرهنگی و اجتماعی استان، آموزش و تربیت هرچه بیشتر دانش آموزان برای جلوگیری از گرفتاری در مسائل و مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ، زیربنای اصلی توسعه کشور است

فرهنگ، زیربنای اصلی توسعه کشور است