مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-12سياسي

پلتفرم «همدم» برای تسهیل گری در ازدواج جوانان راه اندازی شد


مدیرعامل مؤسسه رسانه ای تبیان گفت: با کمک ابزارهای نوین و فناوری های جدید و علم روز روانشناسی تصمیم گرفتیم پلتفرم «همدم» را به عنوان سکوی تسهیل گری ازدواج راه اندازی کنیم.

- مدیرعامل مؤسسه رسانه ای تبیان گفت: با کمک ابزارهای نوین و فناوری های جدید و علم روز روانشناسی تصمیم گرفتیم پلتفرم همدم را به عنوان سکوی تسهیل گری ازدواج راه اندازی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کمیل خجسته مدیرعامل مؤسسه رسانه ای تبیان، صبح امروز (دوشنبه) در مراسم بهره برداری از پلت فرم همدم که در موسسه تبیان برگزار شد،گفت: مساله ژئوپولیتیک جدیدی که انقلاب اسلامی درگیرش شده ، شبکه ها است.

وی ضمن تشکر از توصیه های قالیباف، حجت الاسلام قمی و گلزاری درباره سایت همسان گزینی مؤسسه تبیان که بیش از این در امر همسریابی در این مؤسسه فعال بود، گفت: این سایت 3700 ازدواج بدون طلاق را در کارنامه خود ثبت کرد.

مدیرعامل مؤسسه رسانه ای تبیان اظهار داشت: برای 13 میلیون مجرد در سن ازدواج، رشد زیاد طلاق و کاهش ازدواج و افزایش تجرد قطعی که از جمله مشکلات کشور است، سایت همسان گزینی راضی کننده نبود.

خجسته اظهار داشت: از این رو با کمک ابزارهای نوین و فناوری های جدید و علم روز روانشناسی تصمیم گرفتیم همدم را به عنوان سکوی تسهیل گری ازدواج راه اندازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلتفرم «همدم» برای تسهیل گری در ازدواج جوانان راه اندازی شد

پلتفرم «همدم» برای تسهیل گری در ازدواج جوانان راه اندازی شد