مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-12اقتصادي

صدور مجوز تاسیس نیروگاه برق برای تعدادی از فولادسازان بزرگ


معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در نامه ای خطاب به معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، خواستار صدور مجوز تاسیس نیروگاه برق برای برخی از فولادسازان بزرگ کشور با خروجی در مجموع 10 هزار و 536 مگاوات شد.

- معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در نامه ای خطاب به معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، خواستار صدور مجوز تاسیس نیروگاه برق برای برخی از فولادسازان بزرگ کشور با خروجی در مجموع 10 هزار و 536 مگاوات شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن نامه سعید زرندی خطاب به همایون حائری- معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی- آمده است: پیرو مذاکرات صورت پذیرفته مبنی بر کمک به ارتقای تولید برق پایدار و اعلام آمادگی وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت سرمایه گذاری در حوزه نیروگاهی در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی با شرکت های بزرگ و با عنایت به اعلام آمادگی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، خواهشمند است دستور فرمایید در اسرع وقت، نسبت به صدور مجوز احداث برای شرکت های ذیل با مجموع 10 هزار و 536 مگاوات، از سوی آن وزارتخانه اقدام و نتیجه به شرکت های سرمایه گذار اعلام شود.

این در حالی است که علیرضا رزم حسینی- وزیر صنعت، معدن و تجارت- نیز در این رابطه، اظهار کرده است که در حال حاضر واحدهای صنعتی حدود 2000 هزار مگاوات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز تاسیس نیروگاه برق برای تعدادی از فولادسازان بزرگ

صدور مجوز تاسیس نیروگاه برق برای تعدادی از فولادسازان بزرگ