مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-12سياسي

تبیین مناسب اهمیت مسئله حجاب زمینه ساز گسترش آن در جامعه است


تبیین مناسب اهمیت مسئله حجاب زمینه ساز گسترش آن در جامعه است، بنابراین در حوزه حجاب نیازمند کار فرهنگی مستمر هستیم و همه در این عرصه مسئولیت داریم.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: تبیین مناسب اهمیت مسئله حجاب زمینه ساز گسترش آن در جامعه است، بنابراین در حوزه حجاب نیازمند کار فرهنگی مستمر هستیم و همه در این عرصه مسئولیت داریم.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی امروز 21 تیرماه، در همایش حماسه حجاب که همزمان با سالروز قیام مسجد گوهرشاد علیه کشف حجاب در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این قیام خونین، اظهار کرد: در این حادثه جمعی از مردان غیرتمند، مؤمن و فداکار جان خود را در راه حفظ ارزش های متعالی دینی و انسانی از دست دادند.

وی شهدای حادثه گوهرشاد را شهدای راه پاسداری و صیانت از کرامت زن خواند و ابراز کرد: جامعه ما مدیون فداکاری و ایثار شهدای گرانقدر این حادثه بزرگ و از جهتی افتخارآفرین است.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به آیه مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِنْ ذَکَرٍ أَوْ أُنْثَی وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاهً طَیِّبَهً اشاره کرد افزود: از این آیه چنین استنباط می شود که در انجام عمل صالح، قرب الی الله و پیشرفت و ترقی معنوی انسان، تفاوتی میان مرد و زن نیست و خداوند متعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین مناسب اهمیت مسئله حجاب زمینه ساز گسترش آن در جامعه است

تبیین مناسب اهمیت مسئله حجاب زمینه ساز گسترش آن در جامعه است