مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 07:502021-07-12سياسي

«همدم» اولین اپلیکیشن رسمی همسریابی/پلتفرم «همدم» با حضور رییس مجلس رونمایی شد


مراسم رونمایی از اپلیکیشن «همدم» صبح امروز در موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی «تبیان» با حضور محمدباقری قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغاتی اسلامی رونمایی شد.

- مراسم رونمایی از اپلیکیشن همدم صبح امروز در موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با حضور محمدباقری قالیباف رییس خانواده خبرگزاری فارس، همزمان با اول ذی الحجه و سالروز مبارک ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) که به نام روز ازدواج نامگذاری شده است، از اپلکیشن همدم به عنوان اولین نرم افزار رسمی و دارای مجوز در امر همسریابی و مشاوره ازدواج در موسسه فرهنگی رسانه ای تبیان رونمایی شد.

  در این مراسم که در صبح 21 تیرماه برگزار شد جدی دنبال کرد، به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا این پلتفرم را راه اندازی کردیم.

کار همدم بسیار ارزنده است اما ما دراین جلسه داریم از یک اهتمام و ضرورت رونمایی می کنیم اما تا به یک جریان بزرگ و حمایت و همراهی مردم منجر شود راه طولانی در پیش است.

محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی و بهره برداری از پلتفرم همدم گفت: همانطور که در عزاداری ها فرهنگ اهل بیت را زنده نگه می داریم باید بدانیم، فرهنگ اهل بیت این است که فرزند زمان خود باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«همدم» اولین اپلیکیشن رسمی همسریابی/پلتفرم «همدم» با حضور رییس مجلس رونمایی شد

«همدم» اولین اپلیکیشن رسمی همسریابی/پلتفرم «همدم» با حضور رییس مجلس رونمایی شد