مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 08:202021-07-12دانش

نتایج رتبه بندی پژوهشگاه ها در سال 99-98 منتشر شد/ اعلام رتبه 30 پژوهشگاه


موسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری نتایج رتبه بندی پژوهشگاه ها در سال 99-98 را اعلام کرد.

- به نقل از موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC)، دکتر محمدجواد دهقانی رییس موسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری با اعلام این خبر گفت: نتایج رتبه بندی پژوهشگاه ها در سال 99-98 که با تصویب وزارت علوم توسط گروه رتبه بندی دانشگاه ها و پژوهشگاه ها در موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری انجام شده، منتشر شد.

دهقانی گفت: موسسه استنادی علوم (ISC) از اواخر سال 98 با ابلاغ رسمی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در عمل ارزیابی و رتبه بندی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی کشور را با شاخص ها و معیارهای مصوب کارگروه تخصصی رتبه بندی در وزرات علوم آغاز کرد.

وی افزود: هرچند در طول 10 سال گذشته رتبه بندی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی کشور توسط گروه رتبه بندی (ISC) انجام می شد ولی در سال 99 رتبه بندی و ارزیابی پژوهشگاه ها و دانشگاه های دولتی تحت نظارت وزارت علوم با معیارها و شاخص های جدید و نیز روش شناسی کاملا متفاوت نسبت به قبل و نیز با هماهنگی و نظارت کامل کارگروه تخصصی رتبه بندی در وزرات علوم توسط (ISC) انجام گرفت.

رییس موسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری اظهار داشت: اطلاعات مورد نیاز رتبه بندی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی از سه طریق جمع آوری شده است؛ اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج رتبه بندی پژوهشگاه ها در سال 99-98 منتشر شد/ اعلام رتبه 30 پژوهشگاه

نتایج رتبه بندی پژوهشگاه ها در سال 99-98 منتشر شد/ اعلام رتبه 30 پژوهشگاه