مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-12دانش

حمایت از 467 نخبه تحت حمایت کمیته امداد فارس


در حال حاضر 467 نخبه دانش آموز، دانشجو، طلبه و دانش آموخته مددجوی این استان در حوزه های تحصیلی، ورزشی و دینی از حمایتهای ویژه کمیته امداد بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد بذرافشان با بیان اینکه توانمندسازی افراد در زمینه های مختلف از اهداف مهم این نهاد است، افزود: در حال حاضر 467 نفر از مددجویان نخبه تحت حمایت کمیته امداد استان فارس در زمینه های مختلف علمی-پژوهشی، علوم قرآنی، ورزشی، فرهنگی-هنری و مخترعین شناسایی شده اند.

وی بیان کرد: از تعداد نخبگان مذکور، 263 نفر دانش آموز، 97 نفر دانشجو، 20 نفر طلبه و 86 نفر نیز غیرمحصل هستند، در ضمن از دانشجویان نخبه تحت حمایت 22 نفر از این عزیزان در مقطع دکتری تحصیل می کنند.

بذرافشان اظهار کرد: نخبگان تحت حمایت به سطح رتبه ای یک، دو و سه تقسیم بندی می شوند که در رتبه یک یا بین المللی و ملی دو برابر هزینه تحصیل، در رتبه 2 یا کشوری 75 درصد هزینه تحصیل و در رتبه سه یا استانی 50 درصد هزینه تحصیل را دریافت می کنند همچنین طبق تفاهم نامه ای که با بنیاد ملی نخبگان بسته شده است این عزیزان در طول سال از آموزشهای تخصصی رایگان بهره مند می شوند.

مدیرکل کمیته امداد فارس خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد 42 هزار و 836 دانش آموز و 4 هزار و 152 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان فارس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 467 نخبه تحت حمایت کمیته امداد فارس

حمایت از 467 نخبه تحت حمایت کمیته امداد فارس