مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-12پزشكي

نحوه توزیع پانسمان های بیماران پروانه ای اهدایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد


رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران درخصوص نحوه توزیع پانسمان های بیماران پروانه ای توضیحاتی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس سید حسین صفوی رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در خصوص وضعیت توزیع پانسمان های پروانه ای اهدایی از سوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) به کشورمان، گفت: وظیفه ترخیص محموله اهدایی یونیسف طی نامه ای به مدیرکل محترم امور تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت به هیات امنای صرفه جویی ارزی احاله شد.

وی با اشاره به اینکه پانسمان اهدایی جزء نیازهای درمانی بیماران EB بوده و ارتباطی به بیماری کووید 19 ندارد، عنوان کرد: از آنجا که اقلام اهدایی به صورت ماهانه و در چند نوبت توزیع می شود، نگهداشت آن ها در انبار هیات امناء ضروری بوده و امکان توزیع کل موجودی در یک نوبت میسر نیست.

در همین راستا معاونت درمان با توجه به دسترسی به آمار و اطلاعات بیماران و تعیین نیاز هر استان، نسبت به تنظیم لیست توزیع ماهانه یا دوماهه اقدام کرده و ضمن مدیریت مصرف پانسمان، بر شیوه استفاده در سطح دانشگاه ها نظارت کافی خواهد داشت .

مهندس صفوی با اشاره به برخی شبهات مطرح شده درخصوص نحوه توزیع پانسمان های بیماران پروانه ای در برخی از رسانه ها تصریح کرد: باتوجه به اینکه روال معمول توزیع پانسمان های پروانه ای ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه توزیع پانسمان های بیماران پروانه ای اهدایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد

نحوه توزیع پانسمان های بیماران پروانه ای اهدایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد