مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 09:202021-07-12اقتصادي

افتتاح پارکِ پاک در یک شهر جدید


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امروز 126 پروژه زیربنایی و روبنایی در شهرهای جدید را افتتاح یا کلنگ زنی کردیم گفت: پارک انرژی شهر جدید گلبهار در خراسان رضوی که برق آن از طریق توربینهای بادی و پنلهای خورشیدی تامین می شود از جمله این افتتاحات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب الله طاهرخانی در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت راه و شهرسازی، با حضور در شهر جدید گلبهار اظهار کرد: یکی از دهها طرحی که امروز در مجموعه شهرهای جدید افتتاح می شود پارک انرژی گلبهار است که استفاده از انرژی های نو و خورشیدی را ترویج می کند.

تامین انرژی این پارک نیز از همین طریق است.

وی افزود: پارک انرژی گلبهار از مجموعه پارکهای موضوعی است که روزانه 25 کیلووات برق مصرفی خود را از طریق پنلهای خورشیدی و توربینهای کوچک بادی تامین می کند.

به گفته طاهرخانی، امروز در مجموعه شهرهای جدید افتتاح و شروع عملیات اجرایی 126 پروژه با طیف متنوعی از خدمات زیربنایی و روبنایی شامل پارک، فضای سبز، فضاهای آموزشی، فرهنگی، مذهبی، انتظامی و موضوعات مربوط انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه روند تامین زیرساختها و خدمات در شهرهای جدید طی سالهای اخیر سرعت بالایی به خود گرفته است، خاطرنشان کرد: از زمان تشکیل شهرهای جدید 457 پروژه زیربنایی و زیرساختی به اجرا رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پارکِ پاک در یک شهر جدید

افتتاح پارکِ پاک در یک شهر جدید