مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 10:002021-07-12ورزشي

حمایت کمیته امداد فارس از 467 نخبه


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: در حال حاضر 467 نخبه دانش آموز، دانشجو، طلبه و دانش آموخته مددجوی این نهاد حمایتی هستند و از حمایت های ویژه بهره مند می شوند.

- ایسنا/فارس مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: در حال حاضر 467 نخبه دانش آموز، دانشجو، طلبه و دانش آموخته مددجوی این نهاد حمایتی هستند و از حمایت های ویژه بهره مند می شوند.

محمد بذرافشان، با بیان اینکه توانمندسازی افراد در زمینه های مختلف از اهداف مهم این نهاد است، افزود: در حال حاضر 467 نفر از مددجویان نخبه تحت حمایت کمیته امداد استان فارس در زمینه های مختلف علمی-پژوهشی، علوم قرآنی، ورزشی، فرهنگی - هنری و مخترعین شناسایی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، او با اعلام این خبر یادآور شد: از تعداد نخبگان مذکور، 263 نفر دانش آموز، 97 نفر دانشجو، 20 نفر طلبه و 86 نفر نیز غیر محصل هستند.

22 نفر از دانشجویان نخبه تحت حمایت 22 نفر در مقطع دکتری تحصیل می کنند.

بذرافشان عنوان کرد: نخبگان تحت حمایت به سطح رتبه ای یک، دو و سه تقسیم بندی می شوند که در رتبه یک یا بین المللی و ملی دو برابر هزینه تحصیل، در رتبه 2 یا کشوری 75 درصد هزینه تحصیل و در رتبه سه یا استانی 50 درصد هزینه تحصیل را دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد فارس از 467 نخبه

حمایت کمیته امداد فارس از 467 نخبه