مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 10:452021-07-12سياسي

کوبا: آمریکا برای سازماندهی اعتراضات در کوبا به معترضان پول می دهد


«میگل دیاز کانل» در یک سخنرانی گفت برخی از کسانی که در اعتراضات ضد دولتی دیروز این کشور نقش داشته اند، از سوی دولت آمریکا استخدام شده و برای ایجاد اغتشاشات پول دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میگل دیاز کانل  رییس جمهور کوبا امروز (دوشنبه) در یک سخنرانی گفت برخی از کسانی که در اعتراضات این کشور شرکت می کنند از سوی آمریکا برای ایجاد اغتشاشات پول دریافت می کنند.

  او پیش از این هم در اشاره به اعتراضات گسترده در کوبا، با بیان این که آمریکا و دشمنان انقلاب کوبا در تلاش برای ایجاد بی ثباتی در آن هستند، از طرفدارانش خواست به خیابان ها بیایند.

  وی در این خصوص گفت: گروهی از مردم هستند که .

توسط دولت آمریکا استخدام شده اند، از سوی آژانس های دولتی آمریکا برای سازماندهی این نوع اعتراضات شدن کسی در این حوادث اعلام نشده است.

  ایالات متحده آمریکا از زمان انقلاب سال 1959 کوبا به رهبری فیدل کاسترو و ارنستو چگوارا ، محاصره این کشور و اعمال انواع فشارهای اقتصادی و تهدید نظامی را در دستور کار قرار داده است.

توافق دو کشور در دوره باراک اوباما برای عادی سازی روابط هم به رغم کاستن از شدت خصومت واشنگتن با هاوانا، سبب لغو محاصره کوبا نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوبا: آمریکا برای سازماندهی اعتراضات در کوبا به معترضان پول می دهد

کوبا: آمریکا برای سازماندهی اعتراضات در کوبا به معترضان پول می دهد