مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 10:552021-07-12اقتصادي

بلاتکلیفی 1.3 میلیون تن کالای اساسی روی آب/ عجایب ارزی در واردات!


با وجود تمامی مصوبات و دستورالعمل ها برای تسریع ترخیص کالاهای اساسی، همچنان روند رو به رشد دپوی کالا در گمرک و بنادر ادامه دارد؛ به طوری که در حال حاضر حداقل 1.

- بلاتکلیفی 1.

3 میلیون تن کالای اساسی روی آب/ عجایب ارزی در واردات! با وجود تمامی مصوبات و دستورالعمل ها برای تسریع ترخیص کالاهای اساسی، همچنان روند رو به رشد دپوی کالا در گمرک و بنادر ادامه دارد؛ به طوری که در حال حاضر حداقل 1.

3 میلیون تن کالای اساسی در شناورها روی آب مانده و حتی امکان تخلیه ندارد با وجود تمامی مصوبات و دستورالعمل ها برای تسریع ترخیص کالاهای اساسی، همچنان روند رو به رشد دپوی کالا در گمرک و بنادر ادامه دارد؛ به طوری که در حال حاضر حداقل 1.

3 میلیون تن کالای اساسی در شناورها روی آب مانده و حتی امکان تخلیه ندارد؛ جریانی که عمدتا از عدم تامین ارز نشات می گیرد آن هم در شرایطی که اتفاقات عجیبی در چرخه ارز واردات در حال رخ دادن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حداقل سه سالی می شود که حوزه تجارت ، در فواصل کوتاه شاهد برگزاری جلسات و صدور مصوباتی جهت تسهیل ترخیص کالا است که اغلب به تأیید و دستور مستقیم رییس جمهور می رسد و گرچه در مواردی موجب تسهیل ترخیص کالاهای اساسی از گمرک و بنادر شده ولی همچنان اظهارات مسئولان مربوطه به ویژه در گمرک و همچنین آمار رسمی بنادر نشان دهنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی 1.3 میلیون تن کالای اساسی روی آب/ عجایب ارزی در واردات!

بلاتکلیفی 1.3 میلیون تن کالای اساسی روی آب/ عجایب ارزی در واردات!