مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 11:002021-07-12پزشكي

15 تخت بیماران مغز و اعصاب به ظرفیت بیمارستان رازی افزوده می شود


مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین گفت: تعداد 15 تخت ویژه نورولوژی جهت افزایش خدمت به مردم استان قزوین به ظرفیت درمانی بیمارستان رازی قزوین افزوده می شود.

- گزارش خبرنگار مهر محمدصادق بابایی در نشست خبری که ظهر دوشنبه به مناسبت هفته تأمین اجتماعی برگزار شد اظهار کرد: مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی دارای 2 بیمارستان و 8 مرکز درمانی در سطح استان قزوین است که خدمات خود را به بیماران سرپایی و بستری ارائه می دهند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین با بیان این موضوع که 750 مرکز درمانی با سازمان تأمین اجتماعی استان طرف قرارداد هستند گفت: در بسیاری از این مراکز و در بیش از 80 درصد مراکز درمانی ما در حال حاضز نسخ الکترونیک مورد استفاده قرار می گیرد و پیش بینی می شود در کوتاه ترین زمان ممکن این میزان به صورت ظرفیت 100 درصدی انجام شود.

وی تاکید کرد: نسخه الکترونیک و کارت هوشمند سلامت در تکمیل پرونده سلامت مردم و پیگیری روند درمان و سلامت تأثیر گذار است و می تواند کمک قابل توجهی به پیشرفت سیستم درمانی کشور داشته باشد چرا که بهره وری و کیفیت درمان را افزایش می دهد وی با بیان این نکته که سال جاری 15 تخت نورولوژی به ظرفیت بیمارستان رازی قزوین اضافه می شود بیان کرد: این خدمت در هفته دولت به بهره بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 تخت بیماران مغز و اعصاب به ظرفیت بیمارستان رازی افزوده می شود

15 تخت بیماران مغز و اعصاب به ظرفیت بیمارستان رازی افزوده می شود