مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 11:152021-07-12سياسي

پیشنهاد یکی از نمایندگان مجلس برای رفع مشکل دامداران کشور


نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ادعای دولتی ها در خصوص تخصیص ارز 4200 تومانی به نهاده های دامی در اصل ماجرا بی تأثیر است ، - دکتر سیدجلیل میرمحمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یزد،  با بیان این که سوء مدیریت مسئولان و نبود هماهنگی لازم بین بخش های اداری را مهمترین دلیل بروز مشکلات متعدد برای دامداران شده است، اظهار کرد: اختلاف موجود بین وزارت صمت و وزارت جهادکشاورزی مشکل دامداران را بیشتر و گره کار آنها را کورتر کرده است.

وی کارشناسی نبودن قیمت شیر و لبنیات، کشتار دامهای مولد و تأمین نشدن آب مورد نیاز برای دامداری ها را از جمله مشکلات دامداران در کشور دانست و افزود: تمام مسائل و مشکلات دامداران با همکاری و مدیریت جدی قابل حل است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی برگزاری جلسه با دکتر صادقی نژاد، رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی را از جمله اقدامات انجام شده برای رفع مشکل دامداران عنوان کرد و گفت: از یک طرف دولت ادعا دارد که ارز 4200 تومانی برای نهاده های دامی در نظر گرفته و از طرف دیگر تاکنون این یارانه تأثیر خود را بر قیمت گوشت قرمز و لبنیات نشان نداده است.

دکتر میرمحمدی تصریح کرد: تناقض در ادعای دولتی ها و قیمت های موجود در بازار یکی از مهمترین چالش های دامداران کشور است که باید هرچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد یکی از نمایندگان مجلس برای رفع مشکل دامداران کشور

پیشنهاد یکی از نمایندگان مجلس برای رفع مشکل دامداران کشور