مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 11:452021-07-12سياسي

احساس خودباختگی رضاخان موجب واقعه مسجد گوهرشاد شد


مطالبه گری عمومی، گسترش آموزش های دینی و توجه مسئولین در رعایت حجاب به خصوص در زیرمجموعه هایشان در موضوع حجاب و رعایت پوشش بسیار مؤثر است.

- خبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی بنیاد ملی عفاف و حجاب، آیت الله محمد حسن اختری در نشست خبری به مناسبت روز عفاف و حجاب برگزار شد، با تبریک حلول ماه ذی الحجه، ماه عبادت و نیایش و اعیاد اسلامی به مسلمانان و مؤمنین و گرامیداشت عفاف و حجاب، اظهار داشت: این ارزش بزرگ اسلامی را ارج می نهیم، این روز بی نظیر است که متأسفانه به نحوی مورد غفلت قرار می گیرد و آنگونه که باید به آن توجه نشده و نسل جوان ما از این مسئله اطلاع کافی ندارند.

وی افزود: حادثه گوهر شاد یکی از اقدامات ننگین رضا خان قلدر در برابر موج خروشان مردم برای دفاع از اسلام، قرآن و حریم زنان که در مسجد گوهرشاد است که مردم را به گلوله بست که افرادی به شهادت رسیده و بسیاری مجروح شدند، این حادثه نشان داد که رضاخان قلدر برای خشنودی امپریالیسم جهانی و برای اربابانش که او را بر سر کار آورده بودند، آن جنایت را مرتکب شد.

دبیرکل بنیاد ملی عفاف و حجاب با اشاره به اقدامات کشف حجاب و مجبور کردن مردم و چادر از سر کشیدن که در تاریخ ثبت شده است، تصریح کرد: این اقدام بسیار ننگین بود که در تاریخ حکومت ها و دولتهای گذشته و حتی در دولتهای جهان کم نظیر بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احساس خودباختگی رضاخان موجب واقعه مسجد گوهرشاد شد

احساس خودباختگی رضاخان موجب واقعه مسجد گوهرشاد شد