مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 12:152021-07-12سياسي

زیبایی ظاهری چه نقشی در یک ازدواج موفق دارد؟!


یک پژوهشگر خانواده با تأکید بر اینکه در ازدواج ظاهر شرط لازم است اما شرط کافی نیست، گفت: گاهی ممکن است برخی از فاکتورهای ظاهری و باطنی به قدری پررنگ باشند که برخی نقص های ظاهری دیده هم نشود و این امر بستگی دارد که چه فاکتوری برای طرف مقابل مهم است.

- مریم سادات ظهوریان در گفت وگو با ایسنا بابیان اینکه افراد برای ارتباط ورودی های متفاوتی مانند کانال دیداری، شنیداری، حسی و.

دارند، عنوان کرد: برای افرادی که کانال های ورودی ارتباط شان دیداری است و به ظاهر اهمیت می دهند ملاک ظاهری اهمیت دارد و نباید نادیده بگیرند.

وی ادامه داد: رسیدگی به ظاهر فقط نشان دهنده این نیست که می خواهیم زیبا و جذاب باشیم بلکه یکی از ابعاد نشان دهنده میزان اهمیت ما به جامعه، خانواده و.

است و حتی لباسی که در خانه می پوشیم نیز نشان دهنده میزان ارزش ما برای اطرافیان است.

وی با تأکید بر اینکه در ازدواج ظاهر شرط لازم است اما شرط کافی نیست، بیان کرد: برخی اوقات فرد ظاهری معمولی دارد؛ اما با آشنا شدن با نوع نگرش و شخصیت درونی که دارد زیبایی چهره اش پررنگ تر می شود گاهی نیز فرد چهره زیبایی دارد اما زمانی که صحبت می کند نظر بقیه تغییر می کند؛ زیرا صحبت نتیجه تراوش ها فکری است و زمانی که افکار ما برون ریزی می کند، چهره ظاهری ما نیز در نظر دیگران متفاوت تغییر می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیبایی ظاهری چه نقشی در یک ازدواج موفق دارد؟!

زیبایی ظاهری چه نقشی در یک ازدواج موفق دارد؟!