مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 12:552021-07-12ورزشي

شرایط راضی کننده قایقرانان اعزامی به پارالمپیک توکیو


سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان شرایط قایقرانان اعزامی به پارالمپیک توکیو را مثبت ارزیابی کرد و گفت: به دنبال کسب بهترین نتیجه در پارالمپیک هستیم.

- سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان شرایط قایقرانان اعزامی به پارالمپیک توکیو را مثبت ارزیابی کرد و گفت: به دنبال کسب بهترین نتیجه در پارالمپیک هستیم.

مسعود مهدوی نیا در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت دو قایقران اعزامی به پارالمپیک توکیو اظهار کرد: هر دو قایقران در وضعیت آمادگی خوبی قرار دارند و تمرینات آماده سازی با توجه به امکانات و شرایط خوبی که با همکاری کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون قایقرانی فراهم شده است، برای حضور در بازیهای پارالمپیک به خوبی پیش می رود.

وی گفت: اردوی قایقرانان به طور منظم و بدون وقفه در دریاچه آزادی در حال انجام است و این اردوها تا 4 شهریور قبل از اعزام ورزشکاران به توکیو ادامه خواهد داشت.

مهدوی نیا همچنین در خصوص وضعیت شهلا بهروزی راد در پارالمپیک توکیو، افزود: وی در این دوره نسبت به ریو شرایط بهتری دارد و ما امید زیادی به او برای قرار گرفتن روی سکو داریم.

وی پیرامون این پرسش که آیا اردوی برون مرزی برای قایقرانان اعزامی به پارالمپیک پیش بینی شده است یا خیر؟ افزود: اسلام جاهدی قرار است برای شرکت در یک کمپ تمرینی و تدارکاتی عازم پرتغال شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط راضی کننده قایقرانان اعزامی به پارالمپیک توکیو

شرایط راضی کننده قایقرانان اعزامی به پارالمپیک توکیو