مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 13:152021-07-12حوادث

نجات جان دو شهروند توسط آتش نشانان


در پی آتش سوزی یک مغازه و گرفتار شدن 2 شهروند شیرازی در میان دود، آتش نشانان ایستگاه دو وارد عمل شدند و جان آنها را از مرگ حتمی نجات دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی قانع در خصوص این حادثه اعلام کرد: ساعت 13:05 دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در مغازه ای واقع در خیابان ملاصدرا با کاربری فروش کیف و کفش به سامانه 125 سازمان گزارش داده شد.

وی افزود: با توجه به موقعیت حادثه، ترافیک سنگین در خیابان و حبس دو شهروند در محل حادثه، خودروهای امدادی از نزدیک ترین محل با سرعت عمل و مدیریت عملیات خود را به محل حادثه رساندند.

قانع ادامه داد: با رسیدن نیروهای امدادی و بررسی محل مذکور مشاهده شد حریق از طبقه دوم یک مغازه فروش کیف و کفش شروع شده و به سرعت در حال گسترش است.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به عدم مسیر دسترسی به صورت راه پله به طبقه دوم این مغازه و وجود یک بالابر غیر ایمن در محل عنوان کرد: متاسفانه دو نفر از شهروندان به صورت خودجوش جهت اطفای شعله های آتش در این مغازه اقدام کرده که یک نفر از آنها در هنگام استفاده از بالابر جهت دسترسی به شعله های آتش از ناحیه پا در میان سقف مغازه و بالابر گرفتار می شود و دود غلیظ ناشی از حریق وی را در وضعیت بسیار خطرناکی قرار داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان دو شهروند توسط آتش نشانان

نجات جان دو شهروند توسط آتش نشانان