مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 13:352021-07-12اقتصادي

لزوم تعیین تکلیف خودروهای توقیفی توسط دستگاه قضا


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طولانی شدن زمان توقف خودروها در پارکینگ، سبب استهلاک آن ها می شود، گفت: دستگاه قضا نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی در زمان کوتاه اقدام نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری عصر امروز در دیدار با سردار مؤمنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، اظهار داشت: خراسان جنوبی نقش به سزایی در مهار و کنترل ورودی مواد مخدر به کشور دارد و این جایگاه ویژه، نیازمند توجه مرکز در راستای تقویت زیرساخت ها و تأمین امکانات مورد نیاز است.

وی به وجود پارکینگ خودرویی مواد مخدر استان اشاره کرد و بیان داشت: باعنایت به قرار گرفتن خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی کشور و حجم خودروهای توقیفی، توسعه این پارکینگ از مطالبات استان است.

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: تمهیدات لازم برای توسعه پارکینگ مرکز استان اندیشیده شده و درصورت حمایت ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و تأمین اعتبارات مورد نیاز، این موضوع محقق خواهد شد.

ملانوری با اشاره به حجم خودروهای توقیفی موجود در پارکینگ های استان، متذکر شد: طولانی شدن زمان توقف خودروها در پارکینگ، سبب استهلاک آن ها می شود.

وی ادامه داد: این موضوع باید در سطح ملی پیگیری شود به گونه ای که دستگاه قضا نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی در زمان کوتاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعیین تکلیف خودروهای توقیفی توسط دستگاه قضا

لزوم تعیین تکلیف خودروهای توقیفی توسط دستگاه قضا