مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 14:202021-07-12ورزشي

رای استیناف به نفع آکادمی کیا همزمان با خبر سرمربیگری در تیم امید


در حالی که از دیروز خبر مذاکرات فدراسیون فوتبال و پاسخ مثبت اولیه مهدوی کیا برای پذیرش سرمربیگری تیم ملی المپیک ایران ، در صدر اخبار فوتبال کشور قرار گرفته است، ساعتی پیش خبر رسید که کمیته استیناف بازیکن آکادمی کیا را از اتهام جعل و صغرسن تبرئه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، تیم فوتبال زیر 15 سال آکادمی کیا در فصلی که گذشت به عنوان قهرمان لیگ رسید، اما با شکایت چهار باشگاه درباره بازیکنی به نام محمدصدرا طاهر اسمعیل و ادعای صغر سنی این بازیکن، شرایط تغییر کرد.

باشگاه های پیکان، ایرانمهر و مهر یاران جزو شاکیان آکادمی کیا بودند که براساس قرار گرفتن عکس برادر محمدصدرا طاهر اسمعیل روی کارنامه مدرسه او، ادعای صغر سنی این بازیکن را مطرح کردند.

بر این اساس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران نیز تأیید کرد که این بازیکن صغر سنی بوده و با کسر امتیازهای تیم کیا در بازی های رو در رو با شاکیان، قهرمانی از این تیم گرفته شد و به تیم استقلال رسید.

با این حال، آکادمی کیا که اعلام کرده بود دو سال پیش نیز پرونده این بازیکن در مورد سن و سالش بررسی و مدارک پزشکی ارائه شده است، نسبت به رأی کمیته انضباطی به کمیته استیناف شکایت کرد تا اعاده دادرسی صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای استیناف به نفع آکادمی کیا همزمان با خبر سرمربیگری در تیم امید

رای استیناف به نفع آکادمی کیا همزمان با خبر سرمربیگری در تیم امید