مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 15:352021-07-12بين الملل

نیمی از مردم آمریکا به سختی شکم خود را سیر می کنند


نماینده دموکرات کنگره آمریکا در واکنش به سفر یک میلیاردر به فضا از آمار بالای فقر در آمریکا خبر داد و از این موضوع انتقاد کرد.

- ، برنی سندرز ، سناتور دموکرات ایالت ورمونت آمریکا در حساب کاربری خود در توییتر از آمار بالای فقر عمومی در آمریکا خبر داد.

سندرز که توییت خود را در واکنش به سفر میلیاردهای آمریکایی و انگلیسی به فضا منتشر کرده، در این ارتباط نوشت: در ثروتمندترین کشور کره زمین، نیمی از مردم با دستمزد بسیار پایین زندگی می کنند.

به گفته سندرز، نیمی از مردم آمریکا در پرداخت هزینه های زندگی ناتوان هستند و به سختی شکم خود را سیر می کنند و با مشقت برای معاینات پزشکی به مطب می روند، اما این جای تعجب بسیاری دارد که ثروتمندترین افراد جهان به فضا سفر می کنند.

نماینده دموکرات کنگره آمریکا در عین حال با انتقاد از فاصله طبقاتی موجود در این کشور و در واکنش به سفر فضایی اخیر از سوی یک میلیاردر، خواستار آن شده مالیات میلیاردرهای امریکا افزایش یابد.

به تازگی ریچارد برانسون میلیاردر 71 ساله به همراه پنج نفر دیگر بعد از سفری فضایی به لبه فضا با موفقیت به زمین بازگشت.

گفته شده راکت هواپیمابر این میلیاردر که ساخت شرکت خودش ویرجین گالاتیک است، برای سفری 90 دقیقه ای در آسمان نیومکزیکو در آمریکا پرتاب شد و تا ارتفاعی پرواز کرد که آسمان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از مردم آمریکا به سختی شکم خود را سیر می کنند

نیمی از مردم آمریکا به سختی شکم خود را سیر می کنند