مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 16:152021-07-12ورزشي

شکست خانگی نماینده فوتبال ساحلی گیلان مقابل قهرمان لیگ برتر


در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم شاهین خزر رودسر با نتیجه 6 بر 2 نتیجه را به تیم پارس جنوبی بوشهر واگذار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در هفته دوم رقابت های گروه نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم شاهین خزر رودسر عصر امروز در ورزشگاه ساحلی شهرداری این شهر به مصاف تیم پارس جنوبی بوشهر رفت که در پایان با نتیجه 6 بر2 نتیجه را به این تیم واگذار کرد.

برای تیم شاهین خزر رودسر آیدین تشنه کام 2 بار گلزنی کرد و گل های تیم بوشهر را آرش کرمی و احساس درا هر کدام یک بار، مجتبی نجفی 2 بار و میلاد دریایی هم 2 بار موفق به باز کرذن دروازه نماینده گیلان شدند.

پارس جنوبی با این پیروزی 6 امتیازی شد و در صدر جدول گروه خود جای گرفت و شاهین خزر رودسر هم بدون امتیاز از 2 بازی شرایط مناسبی در جدول ندارد و چشم به هفته های آینده دارد.

این مسابقات در دو گروه پنج تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود که در گروه اول تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش، شهرداری بندرعباس، شهریار ساری، دریانوردان بوشهر و ایفا سرام اردکان حضور دارند.

در گروه دوم نیز شاهین خزر رودسر با تیم های صنعت فرش حداد اصفهان، پارس جنوبی بوشهر، پاس گناوه و سپاهان سمنان هم گروه است که تیم برتر از هر گروه راهی مرحله بعد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست خانگی نماینده فوتبال ساحلی گیلان مقابل قهرمان لیگ برتر

شکست خانگی نماینده فوتبال ساحلی گیلان مقابل قهرمان لیگ برتر