مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 16:302021-07-12اقتصادي

کلنگ زنی و افتتاح 17 پروژه در شهر جدید بینالود


در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی شهر جدید بینالود تعداد 7 پروژه افتتاح و 10 پروژه نیز کلنگ زنی شد.

- ایسنا/خراسان رضوی در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی شهر جدید بینالود تعداد 7 پروژه افتتاح و 10 پروژه نیز کلنگ زنی شد.

آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی شهر جدید بینالود بعد از ظهر امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید برگزار شد؛ در این مراسم 7 پروژه به ارزش 310 میلیارد ریال افتتاح و همچنین 10 پروژه به ارزش 360 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

حبیب اله طاهرخانی در حاشیه این مراسم عنوان کرد: امروز حضور بنده در بینالود در راستای افتتاح پروژه های روبنایی و زیربنایی مجموعه شهرهای جدید است که صبح امروز به دستور رییس جمهور این افتتاح ها صورت گرفتند و ما نیز به منظور بازدید میدانی از این پروژه ها حضور یافتیم.

وی ادامه داد: ما در بینالود یک تعداد خدمات روبنایی را که به بهبود شرایط زندگی در مجموعه شهر بینالود کمک می کند، افتتاح کردیم؛ این خدمات شامل دو قطعه زمین چمن ورزشی است که در اختیار جوانان و نوجوانان قرار می گیرد تا بتوانند از آن ها بهره ببرند؛ همچنین یک باب کتابخانه از دیگر پروژه هاست؛ برای مسیر دوچرخه و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی و افتتاح 17 پروژه در شهر جدید بینالود

کلنگ زنی و افتتاح 17 پروژه در شهر جدید بینالود