مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 16:452021-07-12اقتصادي

تاثیر تغییر ساعت ادارات در کاهش خاموشی ها محاسبه نشده است


سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با تاکید بر اینکه به طور قطع تا سه هفته آینده قطعی برق نداریم، گفت: هنوز محاسبات دقیقی مبنی بر تاثیر مصوبه تغییر ساعت ادارات در کاهش مصرف برق صورت نگرفته است.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با تاکید بر اینکه به طور قطع تا سه هفته آینده قطعی برق نداریم، گفت: هنوز محاسبات دقیقی مبنی بر تاثیر مصوبه تغییر ساعت ادارات در کاهش مصرف برق صورت نگرفته است.

محمدرضا نوحی در گفت وگو با ایسنا در خصوص تاثیر تغییر ساعت کاری ادارات و تعطیلی آنها در روزهای پنجشنبه در کاهش مصرف برق، اظهار کرد: به طور قطع این مصوبه، تاثیر مثبت در صرفه جویی برق دارد، البته بنابر مصوبه شورای امنیت که وزارت کشور، نیرو و صمت تمام صنایع مکلف شدند برق مصرفی خود را به مدت سه هفته حداکثر در حد دیماند مصرفی خود محدود کنند که این کمک بزرگی برای جلوگیری از خاموشی های خانگی و تجاری داشته است.

وی با بیان اینکه تمام ادارات دولتی ملزم به رعایت قانون و مصوبه تغییر ساعت اداری از 7 تا 13 هستند، گفت: هنوز محاسبات دقیقی مبنی بر تاثیر این مصوبه در کاهش مصرف برق صورت نگرفته است.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با اشاره به تعطیلی روزهای پنجشنبه، گفت: این دستور تاثیر بالایی در کاهش مصرف برق دارد، البته پیش از این چنین تصمیماتی اتخاذ می شد به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر تغییر ساعت ادارات در کاهش خاموشی ها محاسبه نشده است

تاثیر تغییر ساعت ادارات در کاهش خاموشی ها محاسبه نشده است