مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 17:052021-07-12سياسي

نشست مدیران موسسات قرآنی لرستان با نماینده مردم خرم آباد برگزار شد


نشست مدیران موسسات قرآنی لرستان با نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با هدف پیگیری مشکلات فعالان قرآنی، برگزار شد - ، جلسه اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران مؤسسات قرآنی لرستان به همراه مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان و مسئول دارالقرآن این استان با مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام مهدی قدرتی مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در سخنانی از مؤسسات قرآنی به عنوان ظرفیت های قرآنی مناسب یاد و همچنین از آقای ویسکرمی به عنوان یک چهره با اخلاق قرآنی یاد کردند.

حجت الاسلام جعفر پور مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی لرستان نیز در این جلسه در سخنانی خواستار رسیدگی به مسئله بیمه های قرآنی و جذب مربیان قرآنی در آموزش و پرورش شدند.

در ادامه این جلسه مدیر عامل اتحادیه قرآنی لرستان نیز ضمن ارائه گزارشی با نگاه یک دهه از اتحادیه مؤسسات قرآنی استان خواستار حمایت و ارائه راهکارهایی برای بهبود فعالیت های مؤسسات قرآنی شدند و از نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده قرآنی جامعه قرآنی خواستند که پیگیر حل مشکلات فعالان این حوزه در سطح کشور و استان با ارائه طرحی به مجلس باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مدیران موسسات قرآنی لرستان با نماینده مردم خرم آباد برگزار شد

نشست مدیران موسسات قرآنی لرستان با نماینده مردم خرم آباد برگزار شد