مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 17:452021-07-12سياسي

کارهای وزارت میراث فرهنگی خوب پیش می رود چون وزیر به مجلس نرفت


معاون حقوقی وزارت میراث فرهنگی، حضور نیافتن وزیر میراث فرهنگی در کمیسیون های مجلس برای پاسخگویی و عدم دریافت کارت زرد را نشان از آن دانست که فعالیت های این وزارتخانه بدون مشکل پیش می رود.

- ، نشست وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها و مدیران کل این معاونت، عصر دوشنبه 21 تیر برگزار شد.

در این نشست که در محل سالن فجر این وزارتخانه برگزار شد، جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدیران کل این معاونت به ارائه گزارش عملکرد خود در حضور علی اصغر مونسان پرداختند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست با اشاره به عملکرد، معاونت امور مجلس، حقوقی و استان ها، گفت: این معاونت تلاش های خوبی داشته است، از جمله در حوزه مجلس و نیز حقوقی که دو بخشی است که فعالیت های آنها مرتبط با حوزه های خارج از این وزارتخانه است، فعالیت ها و تلاش هایی که شده ارزشمند است و اگر خوب عمل نمی شد، حل و فصل آن ها وقت زیادی از وزارتخانه می گرفت.

کمترین بازخورد منفی در معاونت حقوقی، مجلس و استان ها او اضافه کرد: در حوزه معاونت حقوقی، مجلس و استان ها، صفر تا صد کار به خوبی پیش می رود و کمترین بازخورد منفی را از این معاونت داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارهای وزارت میراث فرهنگی خوب پیش می رود چون وزیر به مجلس نرفت

کارهای وزارت میراث فرهنگی خوب پیش می رود چون وزیر به مجلس نرفت