مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 18:552021-07-12ورزشي

حضور دوچرخه سواران مازندرانی در مسابقات بین المللی ترکیه+فیلم و عکس


دبیر هیأت دوچرخه سواری استان مازندران از شرکت در مسابقات دوچرخه سواری ترکیه خبر داد و گفت: «سعید صفرزاده»، تنها رکابزن المپیکی کشورمان، در تور بین المللی ترکیه در رده چهارم جای گرفت.

- عبدالمطلب کریمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس مازندران اظهار کرد: تیم استان مازندران با پنج دوچرخه سوار که از برترین های این رشته ورزشی هستند به تور بین المللی دوچرخه سواری ترکیه که در شهر کایسری این کشور برگزار شد، اعزام شدند.

  وی افزود: تیم دوچرخه سواری مازندران با ترکیب مرتضی رضوانی، محمد گنج خانلو، میثم رضایی، حسین محمدی ها و سعید صفرزاده با هدایت محمد جبراییلی و محمود محمدی به عنوان مربی و عبدالمطلب کریمی سرپرست تیم نخستین بار در رویداد برون مرزی شرکت کردند.

کریمی با تقدیر از تمام عزیزانی که در این دوره از مسابقات ما حضور داشته و تیم را همراهی کردند؛ خاطر نشان کرد: در طول دوران اعزام تا حضور در مسابقات و روز پایانی برگزاری مسابقات تلاش های فراوانی انجام شد و محمود پراش سرمربی تیم ملی کشور بزرگ ایران ایران، رامین مهربانی مربی تیم ملی ایران، سید محمد جبرییلی به عنوان مربی و محمود محمدی به عنوان کمک مربی در این دوره از مسابقات همراه تیم اعزامی حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دوچرخه سواران مازندرانی در مسابقات بین المللی ترکیه+فیلم و عکس

حضور دوچرخه سواران مازندرانی در مسابقات بین المللی ترکیه+فیلم و عکس