مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 01:552021-07-12سياسي

چوبهای درختان تویسرکان، به کجا چنین شتابان؟!


مردم تویسرکان در ماه های اخیر بارها و بارها شاهد این صحنه تکراری بوده اند که ماشین های بزرگ و کوچک با بار درختان تویسرکان به راحتی و بدون هیچ مزاحمتی، - ایسنا/همدان مردم تویسرکان در ماه های اخیر بارها و بارها شاهد این صحنه تکراری بوده اند که ماشین های بزرگ و کوچک با بار درختان تویسرکان به راحتی و بدون هیچ مزاحمتی، ثروت طبیعی تویسرکان را از این شهرستان خارج می کنند! پس از ورود رسانه ها و فعالان فضای مجازی به این موضوع، مسئولان شهرستان و از جمله فرماندار و دادستان تویسرکان با صراحت اعلام کردند که این مسأله را تا نتیجه بخشی نهایی دنبال می کنند و با متخلفان و قاچاقچیان احتمالی در این میان برخورد قانونی می شود.

اکنون تویسرکان علاوه بر خروج ابهام برانگیز چوب های درختان خود، شاهد تهدید بزرگ زمین های باغی و محیط زیست طبیعت خود از دو جهت دیگر هم هست که یکی از آنها ساخت وسازهای ویلاهای بزرگ و خارج از چارچوب قانونی در باغ هاست که طبیعت تویسرکان را تا چند سال دیگر نابود می کند.

از سوی دیگر شاهد رشد فزاینده ساخت وسازهای غیرمجاز خانه های مسکونی در زمین های برخوردار از کاربری باغی هستیم که شهرداری و فرمانداری تویسرکان با وجود تأکید بر برخورد قانونی با این تخلفات آن گونه که باید و شاید در این زمینه کارنامه موفق و قابل قبولی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چوبهای درختان تویسرکان، به کجا چنین شتابان؟!

چوبهای درختان تویسرکان، به کجا چنین شتابان؟!