مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 03:002021-07-12اقتصادي

240 فقره پرونده کالای قاچاق در زنجان تشکیل شد


طی سه ماه امسال 240 فقره پرونده کالای قاچاق در استان زنجان تشکیل شده و ارزش ریالی این تعداد پرونده بیش از 159 میلیارد ریال بوده است.

- به تعداد پرونده های وارده در سه ماه سال جاری به تعزیرات حکومتی زنجان اشاره کرد و گفت: طی این بازه زمانی 240 فقره پرونده قاچاق کالا در استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تشکیل پرونده قاچاق کالا در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد، اظهار کرد: جریمه این تعداد پرونده قاچاق بیش از 159 میلیارد ریال بوده و بیشترین کالای قاچاق کشف شده مربوط به پوشاک و سیگار بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: طی سال گذشته در همین بازه زمانی 190 فقره پرونده قاچاق کالا در استان تشکیل شده و ارزش ریالی این تعداد پرونده بیش از 70 میلیارد ریال بوده است.

مظفری با بیان اینکه مقابله با قاچاق کالا باید به جد مورد توجه قرار گیرد چرا که قاچاق کالا به اشتغال ضربه می زند، ابراز کرد: وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات اقتصادی است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به تخلفات اعم از گران فروشی، کم فروشی و احتکار از وظایف تعزیرات حکومتی است، تاکید کرد: تعزیرات حکومتی زنجان صلاحیت رسیدگی به تخلفات اشخاص حقوقی و حقیقی را هم در دستور کاری خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

240 فقره پرونده کالای قاچاق در زنجان تشکیل شد

240 فقره پرونده کالای قاچاق در زنجان تشکیل شد