مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 03:302021-07-13سياسي

پای دستگاه قضایی به داستان کشتارگاه نور باز شد!


کشتارگاه نور این روزها به بمب خبری رسانه های مجازی استان مازندران تبدیل شده تا جایی که روند ادامه کار این کشتارگاه زیر ذره بین دستگاه قضایی استان قرار گرفته است.

- ایسنا/مازندران "کشتارگاه نور" این روزها به بمب خبری رسانه های مجازی استان مازندران تبدیل شده تا جایی که روند ادامه کار این کشتارگاه زیر ذره بین دستگاه قضایی استان قرار گرفته است.

دیروز ایسنا مازندران طی گزارشی با عنوان کشتارگاه نور همچنان در چالش به بررسی مشکلات این کشتارگاه پرداخت.

در این گزارش آمده بود که پس از چندین بار تذکر در سال های گذشته به دلیل رعایت نشدن بهداشت در این کشتارگاه، پلمب می شود و پس از ورود نهادهای مسئول، با شرط ها و شروط مختلف، فک پلمب می کنند.

با همه این اوضاع خبر می رسد که چندی پیش در جلسه مزایده کشتارگاه نیمه صنعتی شهرستان نور که درمحل شهرداری برگزارشد از 9 شرکت کننده متقاضی کشتارگاه فقط پاکت 3 متقاضی باز و برنده مزایده، همان پیمانکارفعلی انتخاب و اعلام می شود، موضوعی که به گوش مسئولان شهرستان می رسد و با ورود مسئولان، تمام مردم شهرستان نور، منتظر بررسی های تکمیلی و اعلام نتیجه آن هستند.

از سویی دیگر یکی از صفحات مجازی اینستاگرامی به پخش فیلمی در خصوص وضعیت بهداشتی کشتارگاه می پردازد که به دنبال آن کامنت های توهین آمیز به مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای دستگاه قضایی به داستان کشتارگاه نور باز شد!

پای دستگاه قضایی به داستان کشتارگاه نور باز شد!