مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 03:502021-07-13سياسي

طرح شهید قاسم سلیمانی واکسیناسیون هرمزگانی ها را تسریع می کند


جانشین سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در گام پنجم طرح شهید قاسم سلیمانی برای مقابله با کرونا حدود 500 نفر در قالب 135 تیم ثابت و سیار تخصصی کار واکسیناسیون در استان را انجام می دهند.

- ایسنا/هرمزگان جانشین سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در گام پنجم طرح شهید قاسم سلیمانی برای مقابله با کرونا حدود 500 نفر در قالب 135 تیم ثابت و سیار تخصصی کار واکسیناسیون در استان را انجام می دهند.

سرهنگ هدایت الله امیری صبح امروز (22 تیرماه) در بازدید از اجرای طرح واکسیناسیون بالای 60 سال در بندرعباس، افزود: این طرح از هشتم تیرماه امسال باهمکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه هرمزگان و دانشگاه علوم پزشکی استان و پشتیبانی فرمانداران شهرستان ها آغاز شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه تعداد هشت مرکز تجمیعی تجهیز شده است و 100 نفر عوامل اجرایی نیز نظارت و ترابری کار با واکسیناسیون در هرمزگان را انجام می دهند.

سرهنگ امیری بیان کرد: در بازه زمانی 10 روز سه مرکز، بیش از چهار هزار و 500 دوز واکسن تزریق شد و در صورت تامین واکسن، این سازمان آمادگی دارد، روزانه در مراکز تجمیعی و تیم های سیار بیش از 10 هزار نفر را واکسینه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تاکنون 103 هزار و 252 نفر در استان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند که به 36 هزار و 287


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهید قاسم سلیمانی واکسیناسیون هرمزگانی ها را تسریع می کند

طرح شهید قاسم سلیمانی واکسیناسیون هرمزگانی ها را تسریع می کند